Morphogenesis - Scar Symmetry



Halloj gott folk!

Sitter för närvarande på web-designs lektion... Dvs. 1h 15min med Facebook och Youtube =)
Har haft en rätt omtumlande tid nu med lägenheten, tjejen+ barnen, jobb, plugg och en gitarrkurs jag och en kollega startade förra veckan.
Helt plötsligt blev man lärare igen=)
Det är något jag defenitivt ser fram emot...

Fick besked för några dagar sedan att jag ska följa med jobbet till Romme och hjälpa till att jobba med våra ungdomar, det kommer för övrigt bli skitkul... Var ett tag sedan man stod på ett par skidor=)

Jag känner att trots penga-kris så börjar livet le mot mig igen!
Jag har flicka, jobb, vänner och ett eget boende och jag känner mig jävligt nöjd med min tillvaro för första gången på väldigt länge=)
Jag hoppas att alla ni andra också känner någon typ av nöjsamhet av tillvaron?!


Kommentarer
Postat av: Elinore

Du är min typ av nöjsamhet hjärtat ;) <3

2010-02-12 @ 16:15:03
URL: http://elinore.bloggplatsen.se
Postat av: mulle

sounds greeeeeeaaat! (:

2010-02-14 @ 14:00:09
URL: http://mullemat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0