No Pain For The Dead - Angra



Ja vad ska man säga...?!
Utbildningsresa till Åland med jobbet =) Jag har haft så sjukt kul med mina kära arbetskamrater.
Höjdpunkten var nog när en kollega fick en bitch-slap av någon helt främmande brud som för övrigt inte riktigt verkade ha alla "hästar i stallet"!

Jag för min egen del gick och la mig ca halv ett! Efter en sömnlös vecka så kändes det som en skänk från ovan när ögonlocken började kännas tunga... Gud va skönt det var att få sova!!! Jag vaknade på morgonen och upptäckte att jag inte hade några underkläder på mig ?! Jag och kollegan jag delade säng med blev överraskade som fan!

Slaggade hemma hos morsan när jag kom hem från resan. Var ganska skönt att inte behöva ta sig till KGA sent på kvällen! Ett stort + är juh att jag fick lite tid med syskonen med =)

Men men, det blev inte alltför lång vila!
Kom hem för några timmar sedan från eftersviterna av en fest jag och två vänner hamnade på igår.
Jag har nog inte haft så trevligt som gårdagen på väldigt länge?! Jag tror att jag börjar repa mig lite efter mina chockbesked på nyårsdagen=)
Jag vill än en gång tacka mina kära vänner för all hjälp jag får för att fortsätta hålla mig uppe!
Nä det börjar bli dags att runda av:

"Hemma är där man blir förstådd"






Kommentarer
Postat av: Elinore

Vila är för veklingar, tyckte de va jättekul att du hängde på :) Ska för övrigt hälsa från koffe att han vill se dej snart igen :P

2010-01-10 @ 21:09:29
Postat av: Annso

Skoj att du har en blogg! Skönt att höra att du mår bättre vännen=)

2010-01-11 @ 23:36:42
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0