Painkiller - Freestylers



Nu var det dags!
Har börjat fundera på vad man ska göra efter utbildningen?!
Jag har kollat upp lite olika utvägar i livet men jag vet inte riktigt vad man ska rikta in sig på! Kanske ska göra allt istället?!

Har tyvärr haft allt för mycket tid de senaste dagarna att sitta och grubbla, men jag ska inte ljuga allt för mycket heller =)

Jag har haft lite saker att göra med! En av mina Internat-Människor med flickvän har tappert försökt hålla mig någorlunda sysselsatt =) Tack hörni!

Men jag känner att det behövs något mer...?!
Min kära Kusin-Vitamin har, som en räddande ängel erbjudit sig att förgylla min vardag!
Tack gumman=)
Det enda jag kan säga om ett sånt läge är att man aldrig känner sig ensam eller uttråkad...

Tack alla ni runt omkring som gör mig glad =)

På återseende...


(Kusin-Vitamin & Jag)

Kommentarer
Postat av: Bella

Det är bara 3 timmar till dig och jag tvekar inte om du ber mig vännen!



glöm inte! DU ÄR LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA!

2010-01-06 @ 18:10:40
URL: http://bellasdag.blogg.se/
Postat av: bella

hur gör man bloggen snygg!!!? fattqr ingenting! kom hit och hjälp danny!

2010-01-07 @ 19:55:32
URL: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0