Always with me, Always with you - Joe Satriani



Nu är livet igång igen... Skola, jobb... Ja mer kan man inte begära!
Har haft ett par bra dagar i skolan nu, mer eller mindre, men jag trivs stort ändå =)

När det kommer till kurserna så ser jag speciellt fram emot praktiken!
Jag hoppas att jag kommer fram till var jag vill vara?!
Jag ska juh basera mitt kära projektarbete med praktiken...(helst)
Hade tänkt mig kära GBG först, men jag kom fram till att det kommer kosta för mycket pengar

Jag fick en konstig känsla idag btw?!
Har varit med om det förut, men jag tror inte att jag har känt det så starkt?! Och defenitivt inte att det känns så fel!
Jag fick en sån där känsla som gör att man bara vill göra en sak med en person (menar inte sex) men man blir ständigt påmind om att man inte kan göra det pga ändringar i livet!
Det jag talar om mina damer och herrar är "Vanans Makt"!
Jag har likt de flesta varit med om fula ovanor! (tro det eller ej) =)
Men det jag alltid förundras över är varför man börjar klassa något som har varit bra, helt plötsligt blir något dåligt?

Jag tror nog att det har med åldern att göra (yeah right)
blev precis påmind om hur liten jag är av en kurskamrat här bredvid mig =)

Jag tror nog att jag kan repa mig efter alla konstiga saker som hänt de senaste veckorna men det kommer att ta lite tid! Men jag håller mig relativt positiv till det hela?! =)
Jag menar, inget ont som inte för något gott med sig?! Det är väll det man brukar säga?
Hahaha... Jaaaa!
Nä, nog från mig denna dag=) På återseende


"Varje utgång är en ingång till något annat"

Kommentarer
Postat av: Elinore

Aha, nu när jag läste igen tror jag mig förstå, haha, trloigtvis inte men :P

Dessutom sa jag inte att du var liten till åldern, även om du juh e de :P utan att du e liten till växten :)

2010-01-13 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0