Here I Go Again On My Own


Ja vad ska man säga om jul o nyår?!

Hade en rätt bra julafton med familj och småknattar =) Har haft en riktigt trevlig vecka hos fadern.
hem för en dag till kära internatet i KGA för at tvätta och städa iordning lite grann, enda tråkiga var att jag var helt själv på boendet!!! "Hallå! Var är... alla?"
Men men, man kan juh inte ha kul hela tiden!

Toppen på mosbrickan blev en tur till säffle =) Jag hade riktigt trevligt där och hade ett relativt trevligt nyårsfirande, med trevligt sällskap men blev tyvärr tvungen att åka hem lite tidigare än planerat =(
jaja, då kommer vi juh tillbaka till det där med att ha kul hela tiden?!

Jag hade faktiskt ingen aning om att det tog tre timmar med buss att åka till Säffle från KGA, men det var inte alltför häpnadsväckande att det skulle ta lika lång tid tillbaka!
Under resans gång med en sådandär "Nybliven singelkille-känsla" i magen så började den långa resan tillbaka till KGA (för övrigt den längsta bussresan i mitt liv)

När mellanlandningen i Karlstad var avklarad så fick jag ett väldigt sorgligt telefonsamtal av en syster till en vän!
Hennes bror hade gått bort under dagen... ( Kommer sakna dig Stefan)
Förstår inte varför människor ska gå ut på krogen med kniv och attackera folk?!

Det
+ att bli av med tjejen första dagen på det nya året vart ett riktigt helyllye knytnävsslag i magen, så nu har den pajat med... Yes, precis vad jag behövde!

Men men, jag är faktiskt riktigt optimistisk till det fortsatta året! Jag menar, det kan juh bara bli bättre! =)

Tack för mig och jag hoppas verkligen att ni alla får ett fortsatt trevligt år =)

Kommentarer
Postat av: Bella

hej kära kusin! tråkigt att höra om dig och Ida :-( men hurru jag tror att det är på tiden att vi har kusinträff nu! är du sugen på gbg eller skall jag boka tåg? pussar och kramar!!!

2010-01-04 @ 19:33:30
URL: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0