My Escape - Sonic Syndicate



Ja vad ska man säga om gårdagen?!

Hade det skittrevligt med ett par kompisar på Redbrick i KGA igår kväll =)
Jag kände att jag behövde ett litet känslomässigt lyft på ett plan, som bara ett skönt gäng med människor kan ge!
Tack för det! =)
Jag hade en riktigt mysko känsla i kroppen hela gårdagen?! =)
Jag kände mig nästan oövervinnerlig på något sätt, men jag lyckades hålla kvar känslan trots lite tråkiga nyheter...

Jag har tyvärr haft problem att sova på sistone så jag tänkte att jag skulle sova hemma hos en kompis?!
Jag har sovit där förut och jag kunde faktiskt sova ett par timmar då....GÖTT =)
Det jag inte hade räknat med var att hennes 2 barn vaknade och jag lyckades inte somna på flera timmar =)
(Ironi, tror jag det kallas)
Jag lyckades iallafall samla ihop några timmar innan det var dags att fixa iordning ungarna till dagis...
Jag kan juh säga att det var ett bra tag sedan jag gjorde något liknande med barn överhuvudtaget...
300 km/tim non-stop...
Vilka härliga ungar =)
Jag har letat kläder, tagit på kläder, torkat upp mat, trampat i havrepuffar med mjölk, jagat barnen för ytterligare påklädnad... Ja ni förstår säkert ?! =)

Hoppas att helgen blir liknande då min kära lillasyster kommer på besök med övernattning, film, godis, asgarv och ev. as-sköna barn-kommentarer (älskar dom) Det är ungefär som en Jonas Gardell-bok på 8 år och 2 äpplen hög...
Som sagt, jag tror det kommer bli en bra helg?!

Jag önskar er en trevlig helg, mina kära vänner! =)



" Den vise bygger inget hopp om framtiden, och ångrar ingenting i det förflutna"

Kommentarer
Postat av: Elinore

haha, o vems fel var de att de var vakna?! :P

2010-01-14 @ 21:44:39
Postat av: Alice FFS^

du har bra hand med barn, det är Nice.

du kommer bli en Bra far när det väl är dags. det kan jag lova. :*

2010-01-15 @ 13:00:05
URL: http://grymgreger.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jaså, du kusin du håller till i kga.. Vad trevligt! Då får höra av dig någon dag! /Frida

2010-01-17 @ 17:08:11
URL: http://www.friidiisen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0