We Will Rise - Arch Enemy



HAHA... Nu är det dags igen mina kära vänner!


Nu har folk tjatat i nästan 2 månader på att jag ska skriva något så jag får väll ta och vika mig på den punkten?!

Jag har haft 6 underbara veckor på min praktik.
Jag har fått nya vänner och min handledare var en riktig klocka asså.
Han släppte mig lös på jobbet efter 1 dag?! Haha...
Han tyckte jag hade tillräckligt med erfarenhet sen innan så han sa att jag inte behövde hållas i handen =)

Han var rätt så kaotisk för övrigt... Sa han " kommer om 5 min..." Så kunde det ta ungefär 30-45 min.
Helt galet faktiskt när rektorn på skolan kommer och frågar mig varför han inte är där han bör vara?!

Jag har iallafall haft kul och jobbat med musik med ungdomarna på min praktikplats. Att man hade förkunskaper inom att kunna spela instrument och plocka ut musik kom väl tillhands nu när alla ville lära sig spela vissa låtar.
Men jag  skojar inte när jag säger att många kunde spela och sjunga helt underbart. EN tjej var till och med med i Värmlandstoppen med en egen låt.

Jag har iaf haft skitkul på praktiken =)


Skolan har juh kört igång som vanligt... eller ja, nästan iaf?!
Vi har varit i skolan på en typ av "lektion" sen har vi haft resten av tiden till att skriva och fila på vårt projektarbete.
Jag hade turen att få tag på en person att intervjua angående mitt projekt som handlar om ungdomar, identitet och språk.
Den killen hade en spännande historia att berätta då han är en aktiv gängmedlem.
Jag kan juh säga att det här jävla projektarbetet nästan har gett mig magsår... Jag har fått byta inrikting titt som tätt bara för att jag har kört fast lite då och då! Och om en vecka ska det vara klart!

Om inte det är nog så kommer rätt mycket utav tiden som är kvar att gå till att jobba de resterande dagarna.
Men det kommer att bli rätt så kul ändå att få jobba lite... Det kommer ca 30 barnfamiljer tiil skolan som ska ha föreläsningar och underhållning. Mitt och dom andra Fl:arna som ska va med och jobba, ska ta hand om alla barn som följer med. Rätt så spännande för de flesta barnen har någon typ av stomi-diagnos... väldigt speciellt om ni frågar mig. Jag var med och jobbade förra året också och jag hade skitkul, vilket jag tror att jag kommer få nu också!


Nä nu ska jag ta och ladda inför en dag med flyttande av saker i lägenheter!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Bella

wow! du lever!



kul projekt^^ jag läser barn, identitet och avvikelser i skolan nu.



hoppas på att jag kan få ett svar här eftersom du inte verkar se mina meddelanden på Facebook.....eller skall jag sluta att försöka hålla en någorlunda kontakt med dig?

2010-05-13 @ 10:12:05
URL: http://bellasdag.blogg.se/
Postat av: bella

nu är du kass igen^^ skriv då!

2010-06-03 @ 23:01:10
URL: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0